-->
עמוד הבית > מאמרים וכתבות > לימודים בבית הספר למקצועות העיצוב ברומא RUFA

לימודים בבית הספר למקצועות העיצוב ברומא RUFA

לימודי עיצוב ב-RUFA

בית הספר למקצועות העיצוב RUFA, ראשי התיבות של Rome University of Fine Arts, הוא מוסד אקדמי ייחודי הממוקם ברומא, איטליה. הוא נחשב לשונה מבתי הספר האחרים במדינה הן מבחינת תחומי הלימוד, שיטות ודרכי ההוראה הנהוגות בו, והן בפן המקצועי המהווה חלק בלתי נפרד בתהליך הלמידה.

בית הספר RUFA מותאם לרוח התקופה

האקדמיה למקצועות העיצוב RUFA מציעה מגוון מסלולי לימוד לתואר ראשון, לימודים לתואר שני ולימודי תעודה, בתחומים עיצוב גרפי, קומיקס ואילוסטרציה, עיצוב, קולנוע, צילום ופיסול. הדגש ב-RUFA הוא על התאמת הלימודים לצרכים העכשוויים בתחומי הלימוד. לדוגמא, במסגרת לימודי העיצוב הגרפי יזכו הסטודנטים להתנסות בטכניקות הגרפיות המסורתיות אך גם בלימודי מולטימדיה מתקדמים. במסגרת לימודי קולנוע תלמדו ללמוד לכתוב תסריט, לביים, לצלם, להפיק בעצמכם ולדעת לערוך מבנים פורמטים חזותיים מגוונים ורבים.

אקדמיית RUFA נודעת גם בכך שהיא מסייעת לבוגריה להשתלב במגוון רחב של חברות בשוק העבודה.  

במסגרת לימודי תואר שני באקדמיית RUFA מוצעים לסטודנטים לימודים במחלקות המקובלות, כגון עיצוב גרפי, תסריטאות, אומנות קולנועית, ציור ופיסול. אך לצידם של תארים אלה, מציעה האקדמיה גם תארים ייחודיים ומתקדמים המותאמים לתקופה ולצרכי השוק הדיגיטלי המתפתח, כגון עיצוב חזותי וחדשנות, אנימציה ממוחשבת ואפקטים חזותיים, אומנות ועיצוב מולטימדיה, מדעי הרוח הדיגיטליים ואומנות ועיצוב מולטימדיה בדגש על מציאות מדומה. תחומי ואופן הלימודים בבית הספר מותאמים גם לשוק העבודה, לדרישות הצרכנים ולמציאות העיצובית המשתנה בהתאם לטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת. במסגרת לימודי תואר שני במציאות מדומה, למשל, הסטודנטים משלבים בין לימודי ידע תיאורטי עם למידת כישורים טכניים רלוונטיים והשתתפות במחקר ניסיוני מתקדם. הקורסים הנלמדים במסגרת תואר זה כוללים בין היתר עיצוב מולטימדיה, ביצוע אורקולי ומיצבי מולטימדיה, עיצוב תערוכות, טכניקות הפקת וידאו, התקנות אינטראקטיביות ועוד.

תנאי הקבלה לאקדמיית RUFA

על מנת להתקבל ללימודים לתואר ראשון באקדמיית RUFA על הסטודנטים להציג תעודת בגרות מלאה או לחלופין להירשם לשנת מכינה שמציעה האקדמיה, לעבור מבחן רמה באיטלקית וכן יומיים של מבחנים. ביום הראשון למבחנים אלו ייבחנו הסטודנטים ביכולת לוגית וידע בתרבות, וביום השני יתקיים ראיון אישי עם כל סטודנט. המועמדים לתואר שני באקדמיה מתבקשים להציג תעודת זכאות לתואר ראשון ממוסד מוכר, לעבור מבחן רמה באיטלקית וראיון אישי שבמהלכו יהיה עליהם להציג תיק עבודות.

המכינה של RUFA לעיצוב

כאמור, אקדמיית RUFA מאפשרת למועמדים המעוניינים ללמוד את תחום העיצוב להגיע למכינה, בה ילמדו במשך שנה קורסים שונים שישמשו כבסיס ללימודי התואר, לצד לימודי איטלקית. המכינה מיועדת לסטודנטים זרים עם פחות מ-12 שנות לימוד ומקנה לסטודנט שהתקבל ללימודים כ-60 נקודות זכות בתואר הראשון. באמצעות שעות הלימוד במכינה יוכלו המועמדים להשלים את הנדרש על מנת להתקבל ללימודים גבוהים במוסד. שנת המכינה שוות ערך לתעודת בגרות מלאה, הנחשבת לתנאי בסיס בקבלה ללימודים גבוהים באיטליה.

אם אתם מעוניינים ללמוד ב-RUFA אך חוששים שלא תוכלו לעמוד בעלויות, דעו לכם כי הלימודים באיטליה זולים בהרבה מאשר בישראל וכך גם עלויות המחייה באיטליה, וכן כי החוק מתיר לסטודנטים זרים הלומדים באיטליה גם לעבוד בזמן לימודיהם, כך שרוב הסטודנטים הישראלים הלומדים במדינה אינם מתקשים לממן את שכר הלימוד ואת שהייתם במדינה. תוכלו לשמוע על כך עוד בפגישה אישית עם היועצים המומחים של קמפוס לימודים, שיוכלו לתת לכם את כל המידע, לסייע לכם בהכוונה למסלול מתאים וברישום למסלול זה. קמפוס לימודים מתמחה בליווי סטודנטים ללימודים גבוהים בחו"ל למעלה מ-37 שנים. השירות של קמפוס ניתן ללא עלות לסטודנט.

השאירו פרטים והיועצים המומחים של קמפוס יחזרו אליכם בהקדם

    
    צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
    צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
    מעדיפים בטלפון?
    חייגו לתיאום פגישה.
    03-5354449
    או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
    צרו קשר
    משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
    נווטו אלינו בוויז
    דרכי הגעה נוספות
    לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
    שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.