-->
עמוד הבית > לימודים אקדמיים בחו"ל > לימודים באיטליה > מכינה ללימודים באיטליה באנגלית

מכינה ללימודים באיטליה באנגלית

מכינה ללימודים באיטליה באנגלית באיטליה ניתן ללמוד מגוון רחב למדי של מקצועות בשפה האנגלית. באוניברסיטאות הציבוריות אין קשר בין הלימודים באנגלית לשכר הלימוד וניתן ללמוד בשפה האנגלית בשכר לימוד זהה לזה של הלימודים באיטלקית (2000 – 4000 יורו לשנה). עקרונית ונכון, להיום עדיין קשה יותר להתקבל ללימודים באנגלית מאשר ללימודים באיטלקית.

הקושי אינו נובע בשום צורה מהבדל ברמת או איכות הלימודים אלא מתבסס על ביקוש והיצע בלבד, (יותר סטודנטים זרים מבקשים להתקבל ללימודים באנגלית מאשר באיטלקית. עקרונית קמפוס לימודים ממליצה ללמוד באיטליה באיטלקית, זו שפת המקום, קל יותר להתקבל  אבל אין בהמלצה זו בכדי לומר שלא ניתן להתקבל ללימודים באנגלית סטודנטים רבים מאד עשו זאת בהצלחה מרובה ואין מניעה לנסות את מבחן הקבלה המפורסם ביותר ללימודים באנגלית הוא מבחן ה- IMAT, זהו מבחן הקבלה ללימודי רפואה (בלבד) באנגלית ומתקיים פעם בשנה בחודש ספטמבר.

את המבחן ניתן לבצע בישראל, באיטליה ובמדינות רבות נוספות. המבחן כולל 60 שאלות במקצועות הליבה; כימיה, ביולוגיה, פיזיקה, מתמטיקה ולוגיקה ונערך במשך 90 דקות. מידע על תוכן מבחן ה- IMAT, מבחני השנים האחרונות, ניתן למצוא באינטרנט או לפנות לקמפוס ולקבל את המידע במייל ללא כל עלות או התחייבות.

קמפוס מציעה מספר קורסי הכנה למבחן ה-IMAT

קורס המתחיל בישראל מנובמבר ועד מאי (כולל) ומתקיים ברמת אפעל או בחיפה, וממשיך במילאנו איטליה מיוני ועד ספטמבר, ניתן ורצוי לשלב בקורס את לימודי השפה האיטלקית לפחות בהיקף של שתי רמות (A1 + A2), הסיבה לכך נעוצה בצורך להסתדר באיטליה לפני ותוך כדי השנה הראשונה, בעיקר בכל הקשור לבירוקרטיה האיטלקית המתישה.

קורס המתחיל בינואר במילאנו איטליה מינואר ועד ספטמבר וכולל שני חלקים; מקצועות הליבה (כימיה, ביולוגיה, פיזיקה, מתמטיקה ולוגיקה) באנגלית מינואר ועד יוני וקורס הכנה למבחן מיוני ועד סוף אוגוסט. בסיום הקורס ניתן לבחור האם לעשות את המבחן באוניברסיטה הראשונה אליה נרשמתם או בישראל.

קורס הכנה למבחן שמתחיל ביוני / יולי במילאנו איטליה ונמשך עד סוף אוגוסט. בסיום הקורס ניתן לבחור האם לעשות את המבחן באוניברסיטה הראשונה אליה נרשמתם או בישראל. קורס זה מיועד רק לסטודנטים שמגיעים לאיטליה עם הידע הבסיסי במקצעות הליבה (שווה ערך לכ- 4 יחידות בבגרות בכל מקצוע). עלויות הקורסים משתנות משנה לשנה, על מנת לברר את העלויות השנה, התקשרו לקמפוס.

חשוב להדגיש כי כל המכינות של קמפוס כוללות תמיכה וליווי בכל תהליך ההרשמה ללימודים בחו"ל באוניברסיטאות לרפואה, תמיכה בתהליך הגשת הבקשה למילגה באיטליה ועוד.לשם ההדגשה, מבחן ה- IMAT תקף אך ורק ללימודי רפואה באיטליה ואינו רלוונטי למעוניינים ללמוד וטרינריה. מבחני הקבלה ללימודים באיטליה באנגלית במקצועות אחרים כגון; רפואת שיניים (אפשרי רק במוסד אחד באיטליה), עיצוב, עיצוב אופנה, מנהל עסקים או כל תחום אחר, שונים מתחום לתחום וממוסד למוסד, נעשים באוניברסיטה אליה נרשם הסטודנט או באינטרנט (On-Line). בתחומים אלה ניתן להירשם בו זמנית לאוניברסיטה אחת בלבד.סטודנטים המעוניינים במכינה למקצועות שונים מלימודי רפואה באיטליה באנגלית, מתבקשים לפנות לקמפוס ולברר מהם התכנים הנדרשים למבחן ומהי המכינה שאותה כדאי להם לקחת.


צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.