-->
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.

    עמוד הבית > סיפורי תלמידים > נירה בן ישראל

    לימודי איטלקית בפירנצה | נירה בן ישראל

    הי רונית,

    נהנינו מאד מאד מחווייה יוצאת דופן בשבועיים בפירנצה.
    גרנו אצל סילביה ברשיה, 4 מורות ושירה ביתי, בשתי דירות באותו בניין.
    אנחנו גרנו בדירה העליונה, כשלכל חדר משני החדרים היו שירותים ומקלחת.

    המיקום של הדירות היה נפלא, מקום טובל בגן במרכז העיר, דקות הליכה מכל מקום, הלכנו ברגל כל השבועיים ופירנצה היא נהדרת, נהנינו מן המקום, יצירות האומנות, הסביבה השקטה והאוכל הנפלא. והגלידות…

    גם מבית הספר נהנינו מאד, היו לכל אחת מאיתנו מורים מקסימים, ואם היו בעיות או בקשות מיוחדות, בית הספר על כל צוותו עשה מאמץ ניכר לפתור כל בקשה שלנו בחיוך ובנועם. נהנינו מאד גם מהמפגש עם אנשים מכל העולם בגילאים שונים, במניעים שונים ללמוד איטלקית, הכרנו אנשים ויצרנו קשרים. נפלא. לגבי לימוד איטלקית, אין ספק ששבועיים הם זמן קצר מידי, זו היתה טעימה מהאיטלקית, אני מרגישה שקצת התקדמתי מהרמה שבה נכנסתי (שולבתי ברמה 2), אך זוהי רק התחלה. אמרתי להם – להתראות בעוד 7 שנים, בשבתון הבא.

    וחזרה למגורים – בכל דירה היה מטבח מאובזר וסלון מרווח, בדירה העליונה היתה מרפסת שהשקיפה אל הגן שלמטה ואל כיפת הדואומו – יפיפה.
    הרעיון לקחת גם את ביתי שהשתחררה מצה"ל לשבועיים לימודים בפירנצה היה נהדר, גם היא נהנתה מאד, למדה קצת איטלקית,הכירה צעירים, נהנתה מן העיר ומן השהייה, ואנחנו נהנינו מאד זו מזו. אין ספק, מתנה מעולה למשתחררת. תודה לך על העצה הטובה.

    לסיום, אני רוצה להודות מאד גם לך, על היחס ועל השירות, שמבחינתי היה לאורך כמעט שנה שלמה, מאז שהתחלתי לחלום על פירנצה ועד שהגעתי, על המענה שנתת לכל צורך  ועל התשובות המהירות, תודה לך ויישר כוח.

    להתראות בשבתון הבא
    ותודה על הכל

    נירה בן ישראל