-->
עמוד הבית > תנאי מתן מידע וסיוע של קמפוס ללימודי שפה בחו"ל

תנאי מתן מידע וסיוע של קמפוס ללימודי שפה בחו"ל

השימוש בלשון זכר במסמך זה הינו לנוחיות בלבד, בכל מקרה ההתייחסות הינה לזכר ונקבה כאחד.

תנאי מתן מידע וסיוע של קמפוס ללימודי שפה בחו"ל

הרשמה לביה"ס בחו"ל

הובהר לי וברור לי כי קמפוס לימודים (להלן: "קמפוס" או "קמפוס לימודים") מסייעת לי במידע והכוונה ככל שביכולתה מבלי ששילמתי לקמפוס כל תשלום שהוא בשום שלב. בהתאם לכך קמפוס אינה מחויבת לסייע לי בשום שלב שהוא והיא רשאית להפסיק לסייע לי בכל רגע נתון וזאת על פי החלטתה הבלעדית של קמפוס ואני מוותר בזאת, אין לי ולא תהיה לי כל טענה או דרישה בנושא.

קמפוס מספקת לי מידע באשר לתהליך ההרשמה ללימודים בבית הספר ובאשר לכללים שונים של בית הספר אליו נרשמתי, עם זאת המידע שקמפוס מספקת לי אינו מחליף את נהלי בית הספר המופיעים באתר בית הספר ואני מבין שעלי לקרוא אותם בעיון ולפעול על פיהם ובכל מקרה של סתירה במידע, נהלי בית הספר כפי שמפורסמים באתר בית הספר אליו נרשמתי גוברים.

הובהר לי כי באפשרותי להצטרף לקבוצות הפייסבוק ו/או הווטצאפ של לימודי שפות בחו"ל שהקימה קמפוס בהן יש קהילת סטודנטים ומתעניינים פעילה ובאפשרותי להצטרף לקהילה זו ללא כל תשלום מצידי ולהתייעץ בפועל עם סטודנטים שבקהילה.

מילוי טופס רישום אלקטרוני באתר קמפוס ו/או אתר בית הספר אינו מהווה רישום בפועל ללימודי שפה בבית הספר בחו"ל אותו בחרתי.

הובהר לי ואני מסכים לכך כי רגע ששלחתי את טופס ההרשמה לקמפוס ו/או לבית הספר אני מחויב לתנאיו.

הובהר לי ש"קמפוס" אינה אחראית לפתיחתו / קיומו או ביטולו של קורס אליו נרשמתי.

מידע בנוגע לבית הספר

למען הסר ספק, ברור לי שאין קמפוס אחראית לאמיתות או תקפות המידע מאת מוסדות הלימוד אשר ניתן על ידי קמפוס כחלק מהסיוע, ולפיכך אין לי ולא יהיו לי כל טענות ומענות כלפי קמפוס בכל דבר ועניין שנובע ו/או שינבע מהסיוע שקמפוס מספקת לי ללא תמורה.

תשלומים לבית הספר

כל התשלומים שאשלם באמצעות קמפוס ככל שאבחר לשלם באמצעות קמפוס מועברים על ידה לבית הספר בחו"ל.

ברור לי שככל שאבטל את הרשמתי לבית הספר מרגע שחתמתי על טופס ההרשמה ביטול כאמור כרוך בעלות הנהוגה בבית הספר ואין לקמפוס כל דרך לבטל או למנוע דרישת תשלום כאמור.

הסיוע שאקבל מ"קמפוס" הינו ללא תשלום ולפיכך ברור לי כי הוצאות הרישום ו/או בחינות שידרשו ו/או כל הוצאה אחר לרבות תשלומים עבור הוצאת ויזה, באם ידרשו על ידי הקונסוליה ו/או כל גוף אחר, יהיו באחריותי ויחולו עלי בלבד.

באפשרותי להיעזר בקמפוס להעביר כספים למוסד הלימודים ו/או הגורם המסייע בחו"ל, הובהר לי ומוסכם עלי כי אין בסיוע זה משום כל הסכם עם קמפוס לימודים והאחרונה משמשת לבקשתי כצינור בלבד לסייע לי ולהקל עלי להעביר את הכסף לחו"ל. ברור לי ואני מסכים כי בין אם אשלם מקדמה ו/או כל תשלום אחר לביה"ס ו/או באמצעות קמפוס לימודים לחשבונה אין הדבר משנה את כללי בית הספר ולא אהיה זכאי לכל החזר החורג מכללי בית הספר המפורסמים באתר בית הספר אליו נרשמתי.

עלות הקורס אינה כוללת תשלום עבור ספרי לימוד. עלות ספרי הלימוד משתנה מבי"ס לבי"ס ונעה בטווח של 25 – 100 יורו לכל רמת לימוד.

ככל שבחרתי להסתייע בקמפוס לצורך תשלום לבית הספר, אני מודע לכך שהתשלום כאמור כולל תוספת של כ- 3.5% עמלות חברת האשראי בתוספת עלות העברת הכספים לביה"ס בחו"ל. עלות זו כוללת את עמלת הבנק בישראל וכן את עמלת הבנק בחו"ל שהיא באחריות הנרשם. עמלות אלו יכולות להגיע לכ- 70 $ או יותר, אינן כלולות בשכר הלימוד או בחשבונית ביה"ס, על הנרשם להיערך להוצאה זו.

עמלות הבנקים משתנות בין בנק אחד למשנהו וכן על פי שער העברות והמחאות גבוה של  המטבע ביום ההעברה.

ככל שבחרתי לשלם ישירות לבית הספר על לוודא שעמלות הבנקים בישראל ובחו"ל אלו שולמו על ידי, עלי לבקש מהבנק להעביר את התשלום בשיטת OUR, הבנק מכיר את המינוח וידע לבצע את ההעברה כנדרש, נרשם שלא יבצע העברה בשיטה זו יידרש על ידי ביה"ס להשלים את ההפרש כתנאי לתחילת לימודיו.

ביטול השתתפות

הובהר לי שתנאי הביטול ו/או החזר כספי בנוגע למגורים בחו"ל נוקשים מאד ולקמפוס אין כל שליטה ו/או יכולת לשנות כללים אלה. אני מאשר בזאת כי אני מודע לכללי בית הספר שפורסמו באתר בית הספר ומאשר כי הסכמתי להם.  

ידוע לי כי מרגע ההרשמה דמי הרישום ששילמתי לבית הספר אינם מוחזרים מכל סיבה שהיא, עלי להסדיר את מלוא התשלום עד 30 יום לפני תחילת הלימודים או באופן מיידי אם נרשמתי מאוחר מזה.

אם התשלום לא יוסדר עד 30 יום לפני תחילת הלימודים – ההרשמה מתבטלת אוטומטית ותשלום דמי הרישום אינו מוחזר.

רישום בטווח שבין 29 יום ל- 14 יום לפני תחילת הלימודים:
עם סיום מילוי טופס הרישום עלי לשלם את מלוא הסכום. ביטול בטווח זה יזכה אותי בהחזר מלא פרט לדמי הרישום וסך של כ- 35% מעלות הקורס שאינם מוחזרים.

רישום בטווח הקצר מ- 13 יום לפני תחילת הלימודים:
עם סיום מילוי טופס הרישום עלי לשלם את מלוא הסכום. ע"פ נהלי בתי הספר, בעת הביטול מלוא התשלום לא יוחזר.

קיצור שהות / ביטול השתתפות בקורס אליו נרשמתי

במידה וארצה לקצר את שהותי בחו"ל במהלך שהותי בחו"ל, יהיה עלי להודיע על כך בעצמי לגורמים המוסמכים בבית הספר בחו"ל, ולחתום במזכירות ביה"ס על טופס קיצור השתתפות כנדרש, והכל על פי כללי בית הספר.
כמו כן ידועים לי כל הכללים והתנאים באשר להחזר כספי מבית הספר, ואני מסכים שכל החזר כספי יהיה בהתאם לנהלים ולכללים של בית הספר אליו נרשמתי.

ידוע לי שהכספים ששילמתי לביה"ס בין באמצעות קמפוס ובין ישירות, הועברו לרשות בית הספר בחו"ל וכי בית הספר אחראי באופן בלעדי לכל החזר כספי שהוא.
על מנת לבטל את לימודי, לבטל או להחליף את המגורים אותם קיבלתי מביה"ס, עלי לפנות בעצמי מידית למזכירות ביה"ס והם הגורם המוסמך היחיד לטפל בנושאים אלה.

עלי לדווח לגורמים המוסמכים בבית הספר בזמן אמת ובכתב על כל טענה או בעיה שנוצרה, וזאת על מנת שיתאפשר לביה"ס לנסות ולסייע לפתור את הבעיה במקום ובזמן אמת.

על אף שהותי בחו"ל ועל אף שקמפוס אינה אחראית ואינה שולטת בנעשה בבית הספר בו אני לומד, באפשרותי להסתייע גם בקמפוס בישראל באמצעות הטלפון, מייל, אך ברור לי כי קמפוס אינה מחויבת או יכולה למצוא פתרון לכל בעיה או טענה, ועלי לנסות ולפתור בעצמי את הטענות מול בית הספר.

הזמנת מגורים

בתי הספר השונים בחו"ל מציעים לנרשמים מגורים בתשלום כחלק מהשירות הכולל, הובהר לי על ידי קמפוס כי רמת המגורים, לעיתים הניקיון בהם ורמת השירות אינם מספקים לדעת קמפוס, קמפוס ממליצה לכל נרשם לרכוש מגורים עצמאית.

אני מודע ומסכים לכך שככל שבחרתי לשכור מגורים באמצעות בית הספר, לא תהיה לי כל טענה או דרישה מקמפוס.

הובהר לי כי במידה ובחרתי לשכור מגורים באמצעות בית הספר אליו נרשמתי, עלי לשלוח העתק של כרטיס הטיסה לבית הספר ישירות או בסיוע קמפוס לימודים במייל או בווטצאפ 03-5354449 (לפני כניסת השבת). ביה"ס בחו"ל אינו מטפל בנושא הדיור טרם קבלת כרטיס טיסה.

לפני בחירת מגורים של בית הספר על הנרשם לקחת בחשבון את התנאים הבאים:

קמפוס אינה מרוויחה כל תשלום בגין סיוע זה.

המגורים אותם מארגן ביה"ס אינם בית מלון! מדובר במגורים בביתה של משפחה מארחת, דבר המקובל מאד בעולם, אולם אלו משפחות שמתפרנסות משרות זה, ולפיכך אין לצפות לדיור ברמה מלונאית ואפילו לא קרוב לזה. 
לחילופין מציע ביה"ס מעונות סטודנטים, כלומר, מספר סטודנטים בחדר/דירה והשירותים והמקלחת משותפים למספר סטודנטים – צורת מגורים זו אינה מתאימה לכל אחד, הקפידו לבחור נכון.

ביה"ס מציע את המגורים מתוך מאות אפשרויות. קמפוס לימודים לא ביקרה, לא מכירה ואינה מודעת למצבו של כל אחד ממאות חדרי המגורים האלה ואינה מודעת לאיכות המגורים ו/או רמת אחזקתם. במקרה של בעיות אחזקה קמפוס אינה יכולה לסייע לך ולכן עליך לפנות ישירות ומידית למחלקת המגורים בביה"ס – הם מנסים לסייע!

בערים הגדולות בעולם ממוקמים בתי המשפחות המארחות בד"כ במרחקי נסיעה בתחבורה ציבורית של 20 – 60 דקות, כולל הצורך להחליף תחנות לקמפוס אין כל מידע או שליטה על שיבוץ הדיור והמרחק לביה"ס, אלו תלויים בזמינות הדירות בעת ההזמנה ונקבעים על ידי מחלקת מגורים של ביה"ס באופן בלעדי.

החלפת דיור, ביטולו או קיצור השהייה בדיור, כרוכים בתשלום קנס ביטול בהתאם לתנאי ביה"ס, על מנת לא להתאכזב ו/או להפסיד את כספך, אנא בדוק מראש את המרחק, דבר עם המשפחה המארחת, והחלט אם התנאים מקובלים עליך.

זכרו:
בכל הקשור למגורים, מעת לעת, רמת הציפיות של הנרשם אינה תואמת את המציאות בחו"ל. ככל שהזמנת מגורים, מובהר כי קמפוס אינה מנסה ליפות את המידע ואינה מנסה לשכנע את המתעניין להירשם למגורים של בית הספר בחו"ל. קמפוס לימודים מסייעת לך, לבקשתך לקבל כתובת מגורים לתקופת לימודיך מביה"ס אליו נרשמת.

ויזת תייר / סטודנט

קמפוס לימודים אינה מסייעת בתהליך הוצאת ויזה בין בישראל ובין במדינה אליה נרשמתי, אך תשמח לסייע לי במידע שברשותה.

הדרישות לקבלת הוויזה ולהרשמה הינם בהתאם לנוהלי השגרירות של המדינה בה מצוי בית הספר. ההחלטה האם אקבל  ויזה נתונה בלעדית בידי שגרירות המדינה ולקמפוס אין השפעה לכך.

הוצאת ויזה, זמני קבלת הקהל לצורך קבלת הוויזה, ההרשמה ופתיחת ההרשמה הינם בהתאם לקביעת מדינת היעד בו מצוי בית הספר, ולשם כך נדרשת נוכחותי. ידוע לי שההחלטה באם אקבל ויזה, נתונה בלעדית בידי השגרירות ו/או הקונסוליה הרלוונטית ולקמפוס אין השפעה על כך.

ידוע לי כי בכל מקרה של ביטול הרישום לקורס בשל סירוב השגרירות לאשר ויזת שהייה, אדרש לשלם לביה"ס את דמי הרישום, אלו אינם מוחזרים בשום מקרה.

הזמנת טיסה

קמפוס לימודים אינה מסייעת בארגון הטיסה ו/או ביטוח רפואי לחו"ל.

כח עליון

בתקנון זה "כח עליון" – אירוע או נסיבה שאינם בשליטה סבירה של קמפוס לימודים ו/או של מי מספקי השירותים האחרים, אשר מנעו מקמפוס ו/או ממי מספקי השירותים האחרים לעמוד באיזו מההתחייבויות. מבלי לגרוע מכלליות ההגדרה, מוסכם כי כח עליון הוא גם אירוע מסוג אש, עשן, ברק, התפוצצות, רעידת אדמה, התפרצות הר געש, פרעות, שביתות, סערה, סופה, ושיטפון.

מוסכם כי במידה ואירע אירוע מסוג כח עליון, וכתוצאה מכך ימנע מקמפוס ו/או ממי מספקי השירותים האחרים לקיים איזו מההתחייבויות, לא יחשב הדבר כהפרת תקנון זה ע"י קמפוס ו/או ע"י מי  מספקי השירותים האחרים.

למען הסר ספק כל העלויות ו/או ההוצאות שיגרמו למשתתף עקב קיומו של כח עליון, יחולו על המשתתף בלבד.

סמכות שיפוט בכל הקשור ליחסי המשתתף והמארגנים, תהיה לבית המשפט בעיר תל אביב– יפו.

רמת הציפיות

לעיתים רחוקות, נתקלת קמפוס במקרים בהם רמת הציפיות של הנרשם אינה תואמת את המציאות בחו"ל. קמפוס אינה מנסה ליפות את המידע ואינה מנסה לשכנע את המתעניין להירשם ללימודים בחו"ל בכל מחיר, קמפוס לימודים מסייעת לך, להירשם ללימודים באחד מבתי הספר לשפות אותו בחרת. לבתי ספר אלו כללים ברורים ואנו בקמפוס מעוניינים שתדע את עיקר התנאים.

מתוך ניסיונה של קמפוס, הלימודים בחו"ל יכולים להיות חוויה מדהימה ומעשירה על מנת שתיהנה מנסיעתך זו – צא בראש נקי ! אתה נוסע לארץ זרה, תרבות אחרת מזו המוכרת לך ותנאי מחיה שונים מאלה אליהם הורגלת.

בהצלחה,

מחלקת לימודי שפות בחו"ל
קמפוס לימודים


צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.