-->
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.

    עמוד הבית > לימודים אקדמיים בחו"ל > לימודים בפורטוגל > לימודי פורטוגזית בפורטוגל

    לימודי פורטוגזית בפורטוגל

    ידיעת השפה הפורטוגזית

    כדי ללמוד באוניברסיטה בפורטוגל יש ללמוד פורטוגזית, הדרישה המינימאלית של האוניברסיטאות בפורטוגל עומדת על רמה B1 (רמה 3) או B2 (רמה 4) מתוך 5 רמות, קמפוס ממליצה להגיע לרמה B2 לכל הפחות
    על מנת להגיע לרמה B2 יש לקחת בחשבון כ- 6 חודשי לימוד שפה בהיקף של 20 שעות שבועיות 5 ימי לימוד בשבוע

    על פי הערכות מעל 240 מיליון איש בעולם דוברים את השפה הפורטוגזית על בוריה. פורטוגזית נחשבת השפה השישית הכי מדוברת בעולם. השפה הפורטוגזית אינה נחשבת שפה קשה ללימוד.

    על מנת ללמוד בפורטוגל ועל מנת לקבל ויזת סטודנט על הנרשם לדעת את השפה הפורטוגזית היטב, בפורטוגל בתי ספר פרטיים ללימוד השפה.

    קיים בפורטוגל מסלול ממשלתי ללימוד השפה שנקרא Portuguese for All" " או בראשי תיבות PTT, קורסים אלו מוצעים בחינם בבתי הספר הציבוריים בלבד.

    יש לקחת בחשבון שקורסים אלו מוצעים לזרים הנמצאים פיזית בפורטוגל כלומר פליטים ולכן רמת ואיכות הלימודים אינה מושלמת, היקף הקורס עומד על 150 שעות לימוד שעשויים להביא את הלומד לרמה של A2 לערך, רמה שמספיקה לשיחה ברחוב אך לא ללימודי תואר באוניברסיטה. קמפוס אינה ממליצה על לימודי שפה במסלול זה.

    גם האוניברסיטאות מציעות קוסי שפה בעלות סמלית אולם אלו מוצעים תוך כדי לימודי התואר ולכן טובים לחיזוק השפה אך לא מסייעים כתנאי להרשמה.

    לימודי פורטוגזית בפורטוגל